Menu

infotech-ciekawostki

INFOTECH Nowoczesne Technologie

Dlaczego warto posiadać stronę www dostosowaną do mobilnych urządzeń?

infotech2014

Mobilna strona to taka, którą bez problemu otworzymy w komórce lub innym narzędziu mobilnym, tworzone są odrębne grafiki I menu z podstronami do dalszej części serwisu.. Czasem podobieństwo jest w stronach responsive, responsywnych to na rozciąga się i kurczy dopasowując do urządzenia, na którym jest wyświetlana.

 

Dlaczego warto posiadać stronę www dostosowaną do mobilnych urządzeń?

 

Otóż odpowiedź jest prosta, każdy użytkownik internetu w komórce czy na tablecie, chętnie odwiedza strony internetowe na tych właśnie urządzeniach, z których aktualnie korzysta. Dla wygody Twoich odbiorców warto, aby Twoja strona była przygotowana w takiej właśnie technologii.

Większość użytkowników używa komórek, aby wyszukać produkt, którego poszukują. Dzieje się tak przypadkowo, gdy Twój adres strony internetowej dotrze do nich w miejscu, gdzie nie mają dostępu do komputera, dlatego ważne jest, aby zagwarantować im dobry odbiór Twojej strony www.

 

Korzystając z usług naszej firmy, zbudujemy dla Ciebie profesjonalną stronę internetową w technice responsive. Mając na uwadze nowoczesne techniki wykonania stron w javascript I css, oraz nowoczesną grafikę projektu strony, dodatkowo nasze strony wyposażone są w odpowiednie czynniki wpływające na pozycjonowanie strony www w internecine.

 

 

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

infotech2014

Pozycjonowanie stron www - ile kosztuje?

 

Pozycjonowanie stron www

jest to usługa długoterminowa oparta na dokładnym zaplanowaniu kolejnych kroków w postępowaniu, nie można określić jednoznacznie, iż cena pozycjonowania będzie stała. Tego typu rozwiązanie możliwe jest tylko przy prowadzeniu kampanii reklamowych w google - linki sponsorowane 

Przy ustaleniu ilości słów kluczowych lub fraz, wycenia się w zależności od konkurencyjności danego słowa czy frazy. Są to wartości zmienne, dlatego powinno się dostosować cennik SEO do wyświetlania słów kluczowych w wyszukiwarce i na podstawie takiego odczytu ustalić cenę za dany okres. Tak np. jeśli słowo kluczowe wyświetla się na pierwszej odsłonie w google możemy przyjąć, że pozycjonowanie na dane słowo kluczowę bądź frazę powiodło się i możemy śmiało pobrać pieniądze za wykonaną usługę. 

Jeśli w następnym miesiącu słowo kluczowe pokazuje się na drugiej odsłonie koszty ppozycjonowania powinny się obniżyć względem tej zmiany, ponieważ druga odsłona w google nie jest już tak atrakcyjna jak wyszukiwanie na pierwszej odsłonie w google. 

 

Każda firma ma inny system wyliczania ceny pozycjonowania, może to być zależne od proponowanych słów kluczowych, gdzie proponowane słowa zawierają np. nazwy województwa, co nie w każdej branży ma zastosowanie, więc po co płacić za wyświetlania, na których nam nie zależy? Czasami też firmy proponują pozycjonowanie za pomocą AdWords, gdzie dodatkowe koszty obejmują akcję z kampanią nie jako odrębna część usługi, ale całość wchodząca w skład pozycjonowania. 

Czasami zdarza się, iż firmy proponują pozycjonowanie dają nawet okres darmowy przedstawiając swoje możliwości na przykładach i przykłady te są bardzo imponujące dla odbiorcy, widzi swoje reklamy na pierwszej odsłonie jest zachwycony, więc płaci ogromne sumy, nagle okazuje się, że strona spadła tak nisko, że w ogóle nie widać jej w rankingu google. Zostaje zbanowana za używanie niedozwolonych technik, np zbyt dużej ilości linków w ciągu krótkiego okresu czasu. Po ustaniu wysyłania linków strona automatycznie spada z pozycji jaką zajmowała.

Pozycjonowanie najlepiej przeprowadzić pod okiem doświadczonej firmy posługującej się przykładami takich stron, tzw referencje firm korzystających z usług. Jeśli można zobaczyć funkcjonujące adresy stron na dane słowa kluczowe w google i firma nie robi tajemnicy z dobrze wypozycjonowanych stron wiadomo, że można spokojnie powierzyć swoją domenę i zawartość strony do optymalizacji pod kątem SEO.

 

Czy nasze działania marketingowe są optymalne?

infotech2014

Ważne jest, aby nasze działania marketingowe były spójne same w sobie, dlatego każdy biznes powinien posiadać spójny wizerunek. Widać to na wizytówkach, stronach www, folderach i ulotkach.

Jednakowa kolorystyka i schemat graficzny. Wizerunek powinien być jednakowo odczytywany na wszelkiego rodzaju nośnikach reklamowych którymi są również nasze własne materiały reklamowe i papiery firmowe. W jednakowej tonacji kolorystycznej powinny być również wszystkie reklamy zewnętrzne i wewnętrzne czy też gadżety.

CZY NASZE DZIAŁANIA MARKETINGOWE SĄ OPTYMALNE?

 

Dopełnieniem całości są zdjęcia. Powinny być profesjonalnie wykonane dobrym sprzętem, ponieważ zarówno w druku jak i w internecie widać złą jakość zdjęć na pierwszy rzut oka, a jak wiadomo "JAK CIĘ WIDZĄ TAK CIĘ PISZĄ".

 

Dobrze oświetlone i wykonane z dobrej perspektywy zdjęcia, dodają zarówno stronie internetowej, jak i drukowanym materiałom reklamowym, prestiżu o jaki chodzi każdej firmie...

To nie wszystko, zdjęcia wykonane super extra sprzętem najnowszej generacji można zniszczyć poprzez mało profesjonalną obróbkę, dlatego szparowanie i wycinanie zdjęć zwłaszcza produktów powinien wykonywać profesjonalista, najlepiej grafik. Jeśli nasz biznes spełnia takie normy i jesteśmy w każdym miejscu internetu ze swoją działalnością, możemy pomyśleć o pozycjonowaniu strony, ale to już inny temat...

 

Ważne jest, aby strona była wyposażona w szereg czynników potrzebnych do pozycjonowania. Nie są to wytyczne ustalone na sztywno, bo ich standardy są bardzo ruchome, nie mniej jednak można ustalić szereg norm, które powinny wystąpić w prawidłowo przygotowanej strukturze strony. Dlatego konstrukcja strony jest tak wielce istotna. My proponujemy strony wyposażone w odpowiednie skrypty i meta tagi, ładne linki oraz znaczniki H1, jednak to nie jest wszystko ze strony informatycznej, ponieważ populacja stron internetowych tak wzrosła, iż trudno jest za pomocą tylko standardów osiągnąć wysokie pozycje stron www. Bardzo istotnym elementem strony jest sam tekst i jego powiązanie z resztą serwisu oraz zewnętrznymi linkami. Jednak, żeby tego dokonać należy posiadać odpowiednią stronę, która w swojej strukturze będzie odpowiednio przygotowana od podstaw.

 

 

Mając nadzieję na owocną współpracę zapraszamy Cię do kontaktu z nami, a jeśli informacje nie są dla Ciebie do końca wyczerpujące skontaktuj się z naszym konsultantem

 

INFOTECH Information & Technology

+48 791 350 090

Ul. Zgoda 8e/2

05-500, Piaseczno

www.infotech.com.pl

 

Serwisy www i CMS w technologii PHP i My SQL, Javascript, JQuery, w systemie SEO Zintegrowane, indywidualne systemy informatyczne dostosowane do potrzeb Klienta

 

Strony www responsive

infotech2014

Wszystkie firmy, które do tej pory używały stron internetowych nieresponsywnych lub niemobilnych, czyli takich, które nie wyświetlają się prawidłowo w komórkach i na innych urządzeniach mobilnych, będą narażone na spadek ruchu na stronie. Takie informacje przedstawiło Google wprowadzając zmiany w algorytmie wyszukiwania stron www. Każda strona, która nie została wykonana w technologii responsive lub mobilnej, będzie miała niższą pozycje w wyszukiwarce Google, to spowoduje mniejszy ruch na stronie a tym samym zmniejszy obroty firmy. Ważne dla Google jest to, aby każdy mógł przeglądać strony www w nowoczesnych technologiach jakim są urządzenia mobilne. Faktem jest, że wiele stron absolutnie się do tego nie nadaje, mała i nieczytelna czcionka skutecznie utrudnia wybranie odpowiedniej podstrony, natomiast rozdzielczość nie dostosowana do urządzeń mobilnych każde biegać nam palcami po stronie, aby wyszukać potrzebne nam informacje. Warto skorzystać z usług firm, które świadczą usługi informatyczne, aby nie dopuścić do zmniejszenia Page-Rank i pozycjonowania się obecnej strony www. Firma informatyczna profesjonalnie podchodząca do tematu zaproponuje stronę responsywną i jednocześnie skonstruowaną prawidłowo pod wyszukiwanie w google tzw SEO.

Czy planują Państwo prezentować swój wizerunek w mobilnych urządzeniach?

Z roku na rok systematycznie wzrasta liczba osób korzystających ze smartfonów i tabletów. 

11 milionów Polaków używa smartfonów.

 

Strona RWD przedstawia dużą wartość pod kilkoma względami:

  1.        widocznośćstrony dla wyszukiwarek, (warunek koniecznyGooglezmiany od 21.04.2015)
  2.        nowoczesny wizerunek, (design)
  3.        pozycjonowanie strony w google, (SEO)
  4.        dostęp większej ilości Klientów, (większe obroty firmy) blisko 44% ruchu generowanego w internecie pochodzi z urządzeń mobilnych. 

 

Współpracujemy z firmami Candy, Hoover, Saeco i inne.www.infotech.com.pl/projekty

 

 

Tu można sprawdzić wyszukanie Państwa strony, aby wiedzieć co stanie się ze stroną po zmianach wprowadzonych przez Google 21 kwietnia 2015.

www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/

 

 

Proponujemy wykonanie strony w technologii responsive, zapewnia ona wyświetlanie się strony www w urządzeniach mobilnych i w komputerach. Dostosowuje się do rozdzielczości nie zmieniając zbytnio grafiki.

 

Strona responsive RWD może być wykonana na dwa sposoby:

  1.        Wordpress – Szablonowy schemat + design dostosowany do działalności  (opłata jednorazowa)         uzupełnianie zawartości – pod kątem SEO)
  2.        Autorski projekt i wykonanie na bazie Boodstrap  (opłata jednorazowa) uzupełnianie zawartości – pod kątem SEO)

Obydwie metody doskonale radzą sobie z SEO, różnie je jedynie cena i eksploatacja.

 

Strona www typu Wordpress  - w technologii RWD, CMF, SEOwymaga co jakiś czas aktualizacji samego CMF (silnika), jak i wszelkiego rodzaju wtyczek typu plugin użytych do wspomagania strony – właściciel sam pamięta o ich aktualizacji lub zleca naszej firmie opiekę techniczną.  Brak aktualizacji prowadzi do zawirusowania strony i blokadę przez serwerownię lub google.

 

Autorskie oprogramowanie strony www – technologia RWD, CMS, SEO jest w pełni bezpieczne i nie wymaga aktualizacji. Wykonane raz oprogramowanie nadaje się do późniejszej rozbudowy w dowolny sposób. Projekt design tworzony przez Grafika po zaakceptowaniu jednej z trzech wersji, zostaje wdrożony cały system i uzupełniany tekstem oraz zdjęciami.  

Konstrukcja strony dostosowana do istniejącej, aby nie zakłócić istniejącego SEO pozycjonowania w google.

 

Czas wykonania 2-4 tygodnie w zależności od ilości materiałów do wprowadzenia.

 

W skład opieki technicznej wchodzi:

 

  1.        aktualizacja wtyczek, pluginów i wordpresa. 
  2.        aktualizacja treści oraz zawartości strony.  (opłata miesięczna) lub (opłata jednorazowa) w zależności od cykliczności  (dane teleadresowe i zmiany graficzne nie przekraczające 20 % całości serwisu www).
  3.        aktualizacja zawartości strony do 50 % zawartości serwisu www. (opłata jednorazowa).

 

Wprowadzenie tekstów oraz zdjęć z istniejącej strony  (opłata jednorazowa). Rozbudowa strony www cena do uzgodnienia. 

KONKURS HOOVER

infotech2014

KONKURS 

WYCIĄGNIJ KASĘ Z ODKURZACZA AŻ DO 150 ZŁ 

 

Chcesz zastosować nowoczesne energooszczędne odkurzanie oraz najwyższą jakość filtracji powietrza? 

Weź udział w konkursie HOOVER. 

 

Osiągnęliśmy doskonałą skuteczność dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii.

Zasady zabawy z Hoover „WYCIĄGNIJ KASĘ Z ODKURZACZA AŻ DO 150 ZŁ” są bardzo proste, każda osoba ma szansę wygrać 50 zł, 100 zł, lub nawet 150 zł za zakup odkurzacza i stać się inspiracją dla kolejnych tysięcy zadowolonych Klientów.

Wystarczy, że na stronie www.promocja.hoover.pl zarejestruje swój zakup odkurzacza, dołączając kopię dowodu zakupu.
Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane od 7.03.2015 do 7.05 2015 r. 
Premia zostanie wypłacona przelewem bankowym, na podany w zgłoszeniu numer rachunku bankowego, w terminie 21 dni liczonych od daty prawidłowej weryfikacji zgłoszenia. Szczegóły promocji i regulamin na www.promocja.hoover.pl

ZAPRASZAMY :)

Więcej konkursów znajdziesz na stronie Łowca Konkursów - Kliknij tutaj

 

http://infotechinformationandtechnology.blogspot.com/

www.infotech.com.pl

 

 

© infotech-ciekawostki
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci